sobota, 4 maja 2013

Od Xeny do Nuit

- Widzisz tam dinozaura?
- Gdzie? W chmurach?
- Tak tam w oddali- uśmiechnęłam się- Widzisz?
- Widzę- :)
- Zaraz on się zmieni
- No cóż- powiedziałam i uśmiechnęłam się
- Ostatnio znalazłam piękne miejsce. Chciałabyś zobaczyć?- zapytałam z rozkoszą
- Chętnie
Poszłyśmy dalej od watahy.
- Daleko to miejsce znalazłam, ale szukałam, szukałam...
Oto one :

- Ale, ale... to piękne. No normalnie przepiękne Xeno znalazłaś miejsce- powiedziała Nuit
- Dziękuję Ci- uśmiechnęłam się
- Choć- zawołałam i wskoczyłam do środka
- Nie dzięki, może kiedy indziej
- Hmmmm...
- Poczekaj na górze- powiedziałam wilczycy
- Dobrze
Wyszłam innym wyjściem, które znalazłam i Nuit nie widziała mnie. Byłam już na zewnątrz, aż popchnęłam wilczycę do jaskini.
- Wybacz, ale nie chciałam czekać-zaśmiałam się, i wskoczyłam pomału do wody.
- Miałaś rację Xeno tu... tu jest przepięknie...


( Nuit)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz