czwartek, 2 maja 2013

Od Xeny do Nuit

- Nuit... Jasne, że możesz. Jesteście w sobie zakochani?
-...... Taaaak i... i to bardzo. A w której jaskini mamy spać, w mojej czy Xav'a?
- Mi to jest obojętne, jak chcecie- uśmiechnęłam się
"I następna para w naszej wataszy, ale suuper"- pomyślałam
-Chcesz powiedzieć Skale marzeń coś, żeby ci spełniła?- zapytałam grzecznie
- Właśnie, właśnie...
- Coś się stało?
- Jeszcze... no jeszcze z Xave'm nie rozmawiałam o ... o szczeniakach i nie wiem czy chce.....


**************************************************************

Po dłuższym czasie poszliśmy do Xav'a. Zostałam przed jaskinią, żeby się nie wtrącać w ich prywatne życie.
- hej, hej Xav
- Hej moja najukochańsza- powiedział i polizał Nuit po policzku
- Xav...?
- Tak
- Czy... czy... ty myślałeś o szczeniakach?
- Nuit może jeszcze kiedyś o nich porozmawiamy a teraz niestety na to nie mam głowy, wiesz jak to ze mną jest- odpowiedział szeptem
- Dobrze, dobrze. Znam Cię i kocham
- Rozmawiałam z Xeną i powiedziała mi, że możemy razem zamieszkam tylko jest jeden maluśki problemik
- Słucham, słucham jaki ten problemik??
- Nie wiem w której jaskini w twojej czy mojej??
- Możemy w twojej jest troszkę większa od mojej.
-Okej
Nuit wyszła z jaskini i powiedziała, że jeszcze wróci do ukochanego.

- Nuit dowiedziałaś się?
- Jeszcze mamy o tym  rozmawiać ale zamieszka Xav u mnie to jego jaskinia będzie wolna.- powiedziała
- Spoko
- Idziemy zapolować?- spytałam grzecznie
- Chętnie



( Nuit??) ( nie wiem czy to opowiadanie o szczeniakach ci odpowiada jak się pytasz?? ) jak coś to pisz na howrse to zmienię


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz