czwartek, 2 maja 2013

Od Xav'a do Xeny,Shanti i Nuit

-Jestem za,ale chyba powinniśmy spytać Xenę...
-No,a co z Shanti?-zapytała mnie Nuit?
-Nie chcesz z nią mieszkać,wiem to.-odpowiedziałem.
-muszę ją lepiej poznać bo inaczej za każdym razem jak ją zobaczę to ją zaatakuję.-zaśmiała się Nuit.
-O,o wilku mowa!-przywitałem nadchodzącą Shanti.
-Cześć Xav, hej Nuit.
-Cześć.-odpowiedziała Moja nowa partnerka.
-Wiesz-zacząłem-pomyśleliśmy że bym tu zamieszkał z Nuit- wskazałem skrzydłem jaskinię-i pomyśleliśmy ze byś też tu mogła zamieszkać bo tak to dalej będziesz w jaskini siedzieć.
-Nie chcę wam przeszkadzać..-zaczęła Shan ale Nuit jej przerwała:
-Na pewno będzie super Nie będziesz przeszkadzać.
-No to ok,tylko alfy trzeba zapytać.-zgodziła się Shanti- No,a w razie czego mogę się znowu przeprowadzić.-uśmiechnęła się.
-No to do Xeny!-zawołałem i wzleciałem w niebo.
<Xena,Nuit, Shanti???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz