wtorek, 14 maja 2013

Od Xeny do Nuit

- Wiem, wiem. To teraz gdzie idziemy?- wyszłam kilka minut potem na brzeg i też otrzepałam się
- Hmmmm...- zamyśliła się Nuit
Nic nam nie przyszło do naszego zwierzęcego mózgu, ale poszłyśmy przed siebie.
Szłyśmy i szłyśmy, aż zauważyłyśmy wiele wiele innych wilków. To nie były wilki z naszej watahy.
Z niepokojem spytałam się:
- Witam! Czy tu jest jakieś zbiorowisko?
- Witaj! Nie tu jest moja wataha- odpowiedział wilk z zdziwieniem
- Aha. Nie wiedziałyśmy, bo ja należę do Watahy Błękitnych Gwiazd- powiedziała Nuit
- Tak, to prawda to akurat jest moja wataha- wypowiedziałam się
Wilk był bardzo niepewny, gdyż myślał, że jest w tym miejscu, okolicy, tylko jego wataha. Nic o mojej wataszy nie wiedział, aż zaniemówił.
- Coś się stało?- spytałam spokojnie
- Nic nic. Jestem Derlis
Wyglądał tak:

- Ja jestem Xena, Samica Alfa, a to moja koleżanka Nuit Jedna z najlepszych łowczyni.


(Nuit??)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz