sobota, 13 kwietnia 2013

Od Xav'a

-A ty jakie masz stanowisko?-zapytała mnie Nuit.
-Główny wojownik,kłaniaj mi się.-powiedziałem i pierwszy raz w życiu się zaśmiałem.
-Taa,chciało by się.-odpowiedziała ale lekko skłoniła głowę.
-A ty lubisz Air'a?-zapytała.
-Nie znam go.
-Aha...
-Może mnie zaprowadzisz do niego? Chciałbym go poznać.-powiedziałem pewny siebie.
-To nie jest dobry pomysł...-odpowiedziała zmieszana.
-Czemu?
-Ponieważ...Przepraszam za wyznania ale mu powiedziałam...
Zrozumiałem. Jaka szkoda! Wiedziałem że lubi Air'a ale...
***
Porozmawiałem z Shanti. Na nią można liczyć! Ona mnie lekko kocha ale nawet się nie obraziła tylko mi powiedziała co jej zdaniem powinienem zrobić.
***
-Nuit?-krzyknąłem w stronę jaskini.
-Air?-usłyszałem w odpowiedzi.
Wyszła z jaskini. Zauważyłem cień smutku ale zaraz znowu się rozpogodziła.
-Och...To ty...Cześć!
-Cześć...-odpowiedziałem.
-Coś się stało?-zapytała.
-Nie...A co z Air'em?
 <Nuit? Daj mi potem dokończyć>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz