środa, 26 czerwca 2013

Nuit do Xeny

- Tak, alfo - odparłam, patrząc jej w oczy.
- Tak, Xeno - poprawiła mnie. W odpowiedzi uśmiechnęłam się i wprowadziłam ją w mój pomysł.
- Xeno, otóż podczas polowania wpadłam na pewien plan.. Czy Nuée mogłaby dołączyć do naszej watahy? Zaopiekowałabym się nią, a jako siostry powinnyśmy być razem.
- Tyle się nie widziałyśmy - dodała Nuée.
- Cóż.. - zaczęłam Xena, kiedy wataha Delrisa zaczęła wyć na alarm. Zerwałyśmy się do biegu i po chwili byłyśmy już przy nich.
- hej, Ty! - rzuciłam krótko do najbliższego wilka - Jak sie nazywasz?
- Arsen. - odparł szary basior.
 - Świetnie, zatem Arsen, powiedz mi, co się dzieje.
- Collar zniknął.
Nuée, Xena i ja wymieniłyśmy porozumiewawcze spojrzenia.
To nie mógł być przypadek.

<Xeno?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz