niedziela, 23 czerwca 2013

Od Xeny do Nuit

- Nuée nie płacz, nic nie wiedziałaś wiem ja to samo- powiedziała Nuit
- Ale... ale...- odparła wadera
- Tak, tak??? No Nuée! Spokojnie
- Ale.... Co ja teraz zrobię?? Będziemy mieszkać w 2 różnych watahach??
- Nie skądże, Xena na pewno coś wymyśli, to przecież Alfa- powiedziałam zaniepokojona czy coś wymyśli
Gdy Nuée już nie płakała, pobiegłyśmy polować.
Na wielkiej polanie upolowałyśmy we dwie dużego dzika, bo sama bym nie dała rady.
Przytachałyśmy go jakoś do watahy.
Wyglądał tak:



- Nuit?? Nuée?? Nie spotkałyście Derlisa- zapytałam zaniepokojona
- A coś się stało??
- Nie wiem, chyba uciekł, albo ktoś go porwał- powiedziałam
- A jest Collar??
- Tak
- To dobrze
- Xeno?? Mamy dla Ciebie nowinę
- Słucham z rozkoszą
 - Wiesz ja i Nuée jesteśmy... jesteśmy...
- Jesteście siostrami??- przerwałam Nuit






(Nuit?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz