poniedziałek, 9 września 2013

Nuit do Xeny

Szpiedzy wyruszyli na poszukiwania Collara, a Xena wciąż atakowała Delrisa. Ja postanowiłam podejść do swojej siostry.
- Nuée ? - zapytałam, dobierając słowa w głowie.
- Tak? - odpowiedziała i obdarzyła mnie swoim najpiękniejszym uśmiechem.
- Tak się zastanawiam.. - zaczęłam niepewnie.
- Tak. - powiedziała.
- Ale.. - zaczęłam w szoku.
- Nuit - roześmiała się - Naprawdę nie trudno domyślić się, o co chcesz mnie zapytać. I TAK! - wykrzyknęła radośnie - Dołączę do twojej watahy.
- A Delris? Nie będzie miał nic przeciwko? - zapytałam, nie oddając się jeszcze pełni szczęścia.
- Nie mogę rozdzielać sióstr - mruknął basior, podchodząc do nas razem z Xeną.
Rzuciłyśmy się sobie w ramiona.
- No dobrze, więc teraz.. Co z Collarem? - zapytała Xena.
- Szpiedzy już ruszyli, tak? - zapytałam.
Xena i Delris zgodnie potaknęli.
- W takim razie.. Ja też wyruszę na łowy... - mruknęłam.
- Starczy nam jedzenia - powiedział Basior Alfa.
- Zapolujemy na Collara - powiedziała pewnie Nuée.

(Xeno?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz