poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Od Xeny do Nuit

- Jak to Collar zniknął?- wykrzyknęłam rozgniewana

- Kto go miał pilnować- spytała Nuit, Nuée
- Ale ja nie wiem chyba Derlis
- Idziemy do niego- powiedziałam wściekła
Poszłyśmy do Delrisa. po drodze powiedziałam Nuit
- Nuit!? Nuée może u nas zamieszkać, ale wiesz jakie są przepisy... Musisz jej wszystko wytłumaczyć, pokazać, zapoznać z innymi wilkami z watahy i w ogóle- uśmiechnęłam się chwilowo
- Xeno? Przecież wiesz jaka ja jestem
- Wiem wiem i Ciebie bardzo lubię
Doszłyśmy do Derlisa i zaczęłam się z nim kłócić-
- Derlis!???? Dlaczego spuściłeś Collara z oczy!??- zapytałam nerwowo
- Xeno! Uspokój się. Musiałem iść pod drzewko
- Ale go teraz nie ma!!!!!!- wkurzyłam się na niego i odeszłam
Podeszłam do Arsena i powiedziałam-
- Niech kilku szpiegów zacznie szukać Collara. My też go będziemy szukać.
- Okej. A skąd wiedziałaś, zę mamy szpiegów?- zapytał
- A kto by nie miał?
Szpiedzy zaczęli szukać. 



(Nuit? Przepraszam, ze tak późno ale po prostu jestem teraz roztargniona, zapomniałam i staraciłam poczucie czasu :( )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz