piątek, 16 sierpnia 2013

Jestem już :)

UWAGA!!
Już przyjechałam. Wybaczcie, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam czasu. Myśle, że mi to wybaczycie?! :)


Można już pisać opowiadania i wgl. :D

Aha jeszcze coś. Prosze niech każdy właściciel wilka/ wilków pisze opowiadania. Ja też będę pisać.
Jeżeli ktoś nie może przez ileś tam np. dni pisać opowiadań to niech do mnie napisze na howrse to będzie dobrze. Jeden z graczy do mnie napisał i powiedział, ze nie będzie miała czasu pisać opowiadań, bo wyjeżdża.

Prosze piszcie opowiadanie, wiem też mi było trudno, ale poprawie się. Opowiadania jak wiecie piszecie co 2 tygodnie i jest dobrze. Nie zmienie na dłużej i tak teraz się zaczyna szkoła to od razu myślę, że za niedługo muszę zamknąć, gdyż nic się nie dzieje :(

Jeszcze raz pisze PISZCIE OPOWIADANIA!!!!!!!!!!!!!
BARDZO WAS PROSZĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz