piątek, 18 stycznia 2013

Od Green'a

Razem z Sasi wędrowaliśmy dość długo w poszukiwaniu watahy. Byliśmy już zmęczeni tym ciągłym marszem. Chcieliśmy w końcu czuć się bezpiecznie.
-Green....
-Tak?
-Czy my w końcu znajdziemy jakąś watahę? -zapytała
-Oczywiście że tak!-wtrącił Joker
-Joker zamknij się! -powiedziała Natasha
-Oj oj przepraszam- powiedział żartobliwie Joker
-Patrzcie! -wykrzyknęła Tantu- Wilki!
Rzeczywiście w oddali zauważyliśmy wilki. Podbiegliśmy do nich szybko.
-Witajcie! Kim jesteście? -zapytała wilczyca
-Ja... znaczy my to Sasi i Green-odpowiedziałem
-Oraz Joker, Tantu i Natasha! -wtrącił Joker
-Aha. Może dołączycie do watahy? Jest nas mało ale dopiero się rozwijamy
-Z wielką chęcią! -odpowiedziałem
-Dobrze więc znajdźcie sobie jaskini. Ja jestem Xena. Miło mi was gościć w watasze -odparła ciepło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz